Συχνές Ερωτήσεις

Το 4Schools δεν απευθύνεται σε ειδικούς της Πληροφορικής. Το πρώτο μας μέλημα λοιπόν είναι η διευκόλυνσή σου. Η εφαρμογή λειτουργεί σε οποιονδήποτε σημερινό υπολογιστή ή συσκευή με σύνδεση στο Internet και δεν απαιτεί ειδικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή. Θα εκπλαγείτε διαπιστώνοντας πόσο απλό και εύχρηστο είναι το πρόγραμμα.

Συχνές Ερωτήσεις
Το εκπαιδευτήριο μας είναι «μηχανογραφημένο». Tα δεδομένα είναι σε αρχεία word, οι βαθμολογίες σε αρχεία excel, έχουμε σκαναρισμένες τις αιτήσεις και η γραμματεία έχει σε δικά της αρχεία όλα τα τηλέφωνα που χρειαζόμαστε. Γιατί χρειάζομαι το 4Schools;

Αυτό που περιγράφει η ερώτηση είναι ο «κακός» τρόπος για να οργανώνεται ένα εκπαιδευτήριο σήμερα. Διάσπαρτη πληροφορία, σε αρχεία ασαφώς κατανεμημένα. Κάθε μέλος κρατά τις δικές του πληροφορίες με το δικό του τρόπο και όλα είναι αποθηκευμένα σε διαφορετικά σημεία.

Με το 4Schools θα καθιερώσετε συγκεκριμένες διαδικασίες που δεν μπορεί να αποποιηθούν ή να εκτιμήσουν διαφορετικά οι χρήστες. Όλα τα στοιχεία του οργανισμού σας είναι πλέον ψηφιακά σε δομημένη μορφή, συγκεντρώνονται στο ίδιο περιβάλλον για να έχετε πάντα τον έλεγχο και να πετύχετε την οργάνωση που χρειάζεται το εκπαιδευτήριό σας.

Επιπροσθέτως όλα σας τα στοιχεία είναι προσπελάσιμα από παντού. Φυσικά με ένα αυστηρό σύστημα δικαιωμάτων και ρόλων ώστε ο καθένας να βλέπει αυτά που πρέπει. Και επιτυγχάνετε εργασίες που παραδοσιακά γίνονταν μόνο από το χώρο του εκπαιδευτηρίου σας να γίνονται από παντού.

Τέλος με το 4schools γίνεστε μέλος της πιο καινοτόμου κοινότητας εκπαιδευτικών, επωφελείστε από τη συσσωρευμένη εμπειρία της ομάδας υποστήριξης του ΕΠΑΦΟΥ και απολαμβάνετε επαγγελματική υποστήριξη από εξειδικευμένα στελέχη μας καθόλη την διάρκεια του έτους.

Είναι εύκολη η εγκατάσταση του 4Schools; Δεν έχουμε το χρόνο αλλά ούτε την εμπειρία για να ξοδέψουμε εβδομάδες ολόκληρες στο setup την παραμετροποίηση και την προσαρμογή του 4Schools στον τρόπο που λειτουργεί το δικό μας εκπαιδευτήριο.

Είναι πολύ απλή διαδικασία και θα κάνουμε εμείς τις εργασίες της αρχικής παραμετροποίησης του συστήματος για το δικό σας εκπαιδευτικό οργανισμό.

Έτσι εσείς θα επικεντρωθείτε στο να καταχωρήσετε τις αρχικές πληροφορίες των μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στο σύστημα, για να αρχίσει η παραγωγική του λειτουργία το συντομότερο δυνατόν.

Αν χρειαστούμε κάποια ειδικά reports για το εκπαιδευτήριό μας, τι μπορούμε να κάνουμε;

Το 4Schools διαθέτει εκατοντάδες reports που καλύπτουν την πλειοψηφία των αναγκών των εκπαιδευτικών οργανισμών. Επιπλέον ο πανίσχυρος report generator σας επιτρέπει να διαφοροποιήσετε και να προσαρμόσετε στα δικά σας μέτρα κάθε ένα από αυτά τα report.

Αν παρ’ όλα αυτά χρειάζεστε κάτι πολύ ειδικό, το τμήμα ανάπτυξης, θα το δημιουργήσει ειδικά για σας, σε ένα πολύ λογικό κόστος.

Έχετε case studies ή σχόλια πελατών που μπορούμε να διαβάσουμε;

Φυσικά. Αναφορές για μερικές από τις εκατοντάδες επιτυχημένες υλοποιήσεις μας, θα βρείτε εδώ (case studies). Σχόλια των ανθρώπων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα βρίσκονται στην αντίστοιχη σελίδα.

Το 4Schools καλύπτει κάθε ανάγκη και δραστηριότητα του εκπαιδευτικού οργανισμού;

Ναι, κάθε λειτουργία και διαχειριστική ανάγκη των εκπαιδευτηρίων καλύπτεται από το portfolio των ενοτήτων του 4School. Μπορείτε να επιλέξετε τα modules (ενοτήτων) που ταιριάζουν στις ανάγκες σας και να προσαρμόσετε το 4Schools ακριβώς στα μέτρα σας.

Αν έχω κάποια απορία ή πρόβλημα στη χρήση, τι μπορώ να κάνω;

Η ομάδα του 4schools είναι πάντα στη διάθεσή σας για να λύσετε οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με την εφαρμογή του 4Schools ή οτιδήποτε άλλο θέμα που αφορά στην καλύτερη αξιοποίηση του συστήματος στον οργανισμό σας.

Εκτός από τη γνωσιακή βάση δεδομένων που βρίσκεται μέσα στο 4Schools και περιλαμβάνει απαντήσεις σε εκατοντάδες θέματα που θέτουν οι ίδιοι οι χρήστες (δηλαδή οι συνάδελφοί σας), μπορείτε να ανατρέξετε στη «Βοήθεια» όπου παραθέτουμε όλη τη λειτουργικότητα της εφαρμογής με εύκολο τρόπο, για να βρείτε ακριβώς αυτό που θέλετε. Επιπλέον, ως εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να στείλετε και προσωπικό μήνυμα στην ομάδα υποστήριξης κάνοντας χρήση των «Αιτημάτων» απ’ την επιλογή «Ο Λογαριασμός μου» που είναι ανοιχτή καθ' όλη την διάρκεια του έτους (365 x 24).

Φυσικά μπορείτε να ζητήσετε και τηλεφωνική βοήθεια στο 210-6990401 τις καθημερινές 08:00-20:00. Κάποιο εξειδικευμένο στέλεχος από τη δεκαμελή ομάδα υποστήριξης του 4Schools, θα σας καλέσει πίσω και θα αναλάβει την διευθέτηση του ζητήματος που έχετε.

Επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων του ΕΠΑΦΟΥ

στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (παρακαλούμε να μας δώσετε ένα κινητό σας τηλέφωνο) ή στο τηλεφωνικό μας κέντρο 210-6990401 για να σας ενημερώσουμε αναλυτικά για την ολοκληρωμένη πλατφόρμα 4Schools.
Ηταν χρήσιμες οι πληροφορίες της σελίδας;
4Schools Logo