Skip to main content

Αν έχω κάποια απορία ή πρόβλημα στη χρήση, τι μπορώ να κάνω;

Η ομάδα του 4schools είναι πάντα στη διάθεσή σας για να λύσετε οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με την εφαρμογή του 4Schools ή οτιδήποτε άλλο θέμα που αφορά στην καλύτερη αξιοποίηση του συστήματος στον οργανισμό σας.

Εκτός από τη γνωσιακή βάση δεδομένων που βρίσκεται μέσα στο 4Schools και περιλαμβάνει απαντήσεις σε εκατοντάδες θέματα που θέτουν οι ίδιοι οι χρήστες (δηλαδή οι συνάδελφοί σας), μπορείτε να ανατρέξετε στη «Βοήθεια» όπου παραθέτουμε όλη τη λειτουργικότητα της εφαρμογής με εύκολο τρόπο, για να βρείτε ακριβώς αυτό που θέλετε. Επιπλέον, ως εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να στείλετε και προσωπικό μήνυμα στην ομάδα υποστήριξης κάνοντας χρήση των «Αιτημάτων» απ’ την επιλογή «Ο Λογαριασμός μου» που είναι ανοιχτή καθ' όλη την διάρκεια του έτους (365 x 24).

Φυσικά μπορείτε να ζητήσετε και τηλεφωνική βοήθεια στο 210-6990401 τις καθημερινές 08:00-20:00. Κάποιο εξειδικευμένο στέλεχος από τη δεκαμελή ομάδα υποστήριξης του 4Schools, θα σας καλέσει πίσω και θα αναλάβει την διευθέτηση του ζητήματος που έχετε.

Επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων του ΕΠΑΦΟΥ

στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (παρακαλούμε να μας δώσετε ένα κινητό σας τηλέφωνο) ή στο τηλεφωνικό μας κέντρο 210-6990401 για να σας ενημερώσουμε αναλυτικά για την ολοκληρωμένη πλατφόρμα 4Schools.
Ηταν χρήσιμες οι πληροφορίες της σελίδας;